Kontakt - Dobro došli u svet tehnike !
Početna » Kontakt

Kontakt

18.12.2012


    (*) obavezna polja

    6 Comments

    1. Dalibor Stojiljković says:

      Dobro veče,
      Ponovo razočarenje vašim menadžmentom i profesionalnim odnosom. U vašoj happy hour akciji stajalo je da
      -akcija traje od 16-21h (14.01.)
      -da može da se poruči online i plati pouzećem.
      Evo ja uporno zovem sve vaše brojeve telefona, i svi kažu radimo do 20h, pa kako onda akcija traje do 21h?
      Kako ja onda da naručim telefon ?
      Stvarno mi je žao, ali ponovo razočarenje.., zaista ste drugačiji od ostalih.
      Ako ipak postoji neka mogućnost da naručim telefon Poco X3 po akcijskoj ceni, javite mi.
      Pozdrav
      Dalibor

      • Tehnomedia says:

        Poštovani Dalibore, Happy hour akcija je za online poručivanje tako da ste svakako do 21 h mogli POCO X3 telefon da poručite po akcijskoj ceni. Sada po toj nižoj ceni na žalost nije moguće isporučiti telefon. Pratite nas i dalje, jer ćemo u narednom periodu realizovati brojne akcije. Ovaj model mobilnog telefona sa 128 GB biće na akciji u maju. Srdačan pozdrav. Vaša Tehnomedia.

    2. Zorica Djurdjevic says:

      Postovasni ,
      zelim da pohvalim Vas odnos prema kupucu ,u sredu sam preko Vaseg sajta narucila i platila masinu za susenje vesa . U roku od nepunih sat vremena ste me kontaktirali i rekli da u cetvrtak (odmah sutra dan ) biti isporucena na adresi. Ovakvu uslugu zaista nisam ocekivala jer se svuda ceka od 7 do 10 radnih dana na isporuku . Hvala Vam jos jednom , zadovoljstvo je bilo saradjivati sa Vama .
      Sta god mi bude trebalo od tehnike uvek cu Vam se obratiti .
      Pozdrav

    3. Milan Stojanovic says:

      Imam problem sa blututom na microlab zvučnicima 2.1 sistemu. Prilikom reprodukcije pesme, dolazi do prekida u radu koji se ponavlja u nejednakim intervalima.Sadrzaj je reprodukovan i preko wfi mreže, tj. preko youtuba, i preko telefona, gde nije potrebna internet konekcija za reprodukciju
      Dva puta mi je odbijena garancija uz obrazlozenje da je uređaj ispravan. Kako mogu da ostvarim svoja prava iz garancije?Ako mi se problem ne reši u dogledno vreme, obraticu se inspekciji, jer ovako ne mogu da rešim problem. Vaš verni kupac. Hvala!!!

      • Tehnomedia says:

        Poštovani Milane, potrebno je da zvučnike odnesete u maloprodajni objekat i naglasite prodavcu da ih reklamirate treći put, kao i da želite zamenu. Ovlašćeni serviser će preduzeti sve potrebne mere. Žao nam je što se problem ne može odmah rešiti, ali takva je procedura. Srdačan pozdrav i svako dobro. Vaša Tehnomedia.

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    LinkedIn
    LinkedIn
    Share
    Instagram